Yaren4434 17 aylık memeye çok düşkün bir oğlum var, iştahı çok az emzirmeyi kesmek istiyorum tecrübeli anneler fikirlerinizi paylaşır mısınız, emzirmeyi bıraktırmakdan cok korkuyorum süreç nasıl ilerliyor
Patatesimm Yaren4434 canım ben gündüzleri ilk azalttım ama.bebim bebeğim çok iştahlı bir bebek gündüz sadece uykusu geldiginde isterdi , gündüz azaltmadan sonra tamamen gündüz kestim geceleri uyandığında su teklif ettim bazen içerdi bazen çok aglardi yanıma alırdım sakinleşmesi için ağlaya ağlaya uyuya kalirdi üç gün sürdü ve bitti
asiltonunmommysi Yaren4434 aynı oğlum 17 aylık. Gece beslenmesini kestikten sonra rahatladım. Şimdi 1 hafta önce işe başladım sabah 1 kere emiyor işten dönünce yatana kadar 3 5 kere emiyor gündüzü yavaş yavaş unutturmuş oluyorum hayır deyince anlıyor ağlıyor hırçınlaşıyor bi kaç kere deniyor vermiyorum kararlı olduğumu fark edince susuyor. Böyle böyle azalır da unutur diye düşünüyorum hazirana kadar nasipse unutmazsa yara bandıı kullanarak bıraktırmayı düşünüyorum
Rozamoms_ Yaren4434 canım bir süre gece vermemeye calis baktın olmuyor gündüz vermemey çalış ki sütten kesince göğüslerin dolup ağrımasın tamamen kesincede gece sudan başka bişey verme uyanınca su teklif et Allah yardım ediyor korkma
Yaren4434 Patatesimm bizimkisi memeye çok düşkün ve iştahı da pek yok nasıl yapacağım bilmiyorum siz kaçıncı ayda kestiniz
Gltn Patatesimm merhaba bizde yeni bıraktık emzirmeyi bugün 4. günümüz de acaba göğüste şişlik falan ne zamana kadar sürüyor sizin ne zamana geçmişti taş gibi oldu öneriniz var mı
Yaren4434 asiltonunmommysi bizimkisi de öyle meme yok falan diyince iyice hırçınlaşıyor, sabır taşına cok etkili dıyolar fakat kullanmak konusunda cok kararsızım
asiltonunmommysi Yaren4434 önce geceyi keserseniz rahat edersiniz bence bi deneyin. Sabır taşı kolay çözüm şöyle 3 5 gün kendinizi zorlayın geceyi kesin. Ben nasıl kestim anlatayım size özelden mesaj atarım
Rozamoms_ Yaren4434 bende öyleydim krize girer bebeğim diyordum ama Allah öyle büyük ki öyle yardım etti ki nasıl kesildi anlamadım darısı başınıza Allah kolaylık versin
Patatesimm Yaren4434 korkulucak hic bisey yok bende cok korkuyordum ama geçti gitti sadece üç gün sabir
Patatesimm nazlimom_ tabiki de akşam uykusuna 9.30 en geç 10da giriyor ama ben yatırmadan önce süt ısıtıp veriyorum içiyor sonra sabah keyfi ne zaman isterse uyanyor
Patatesimm Gltn soğuk suyla iyice masaj yap duşa girip bide lahana varsa göğsüne koyabilirsin dondurucuda beklettikten sonra benim 4 gün sürdü sonra gecti