Arkadaşlar bebeğim 2 aylık. O kadar zor uykuya dalıyor ki. Süpürge sesiyle. Anında uyanıyor. Ya kucakta meme de ya ayakta olmak istiyor napıcağımı şaşırdım. Günde yarım yamalak 4-5 saat uyuyor. 1 saat aralıklarla. Gece deseniz devamlı uyanıyor. Doymuyor desem doktora gittim yeterli sğtün var ek mama verme dedi. Uzun uyumasj için napmalıyım??