Bebeğim 49 günlük sürekli meme istiyor ve ağlıyor deprem bölgesindeyim çadırda kalıyoruz ortamdan uzaklaşma adına 10 gündür şehir dışındaydım dün geri döndüm 3 gündür sürekli ağlıyor gülerken birden ağlamaya başlıyor uzun süreli uykularımız kalmadı kısa süreli uyuyup sonrasında tekrar uyumaya çalışıyoruz ama genelde başarısız oluyor nasil yapicam bilmiyorum çocukta haklı herseyi hissediyor büyüyor hergun başka davranışlar sergiliyor beslenmesini belirli aralıklarla yapsam nasıl olur bilmiyorum fikir verin bana lütfen sık ve düzensiz beslenmek gaz sorunu oluştur yazıyor bu uygulamada belkide sıkıntımız bu ilk 45 gün çok rahat geçti uyku veya gaz sıkıntımız hiç yoktu ama şimdi bilmiyorum ne yapicam