Bego bosch serie 6 şarjlı süpürge kullanıyorum sesi az çekim gücü düşük oğlumun arkasını süpürmek için aldım ama iyi olsun istersen Philips 8000 serisi çok iyi önce onu almayı düşündüm sonra vazgeçtim ses olayından bebeğim çabuk uyanıyor yüksek sese diye dyson v8 de ablamda çok iyi bi ara fiyatı Philips ile aynıydı