Kevser472 Sallanmadan asla uyumuyor ya araba da uyur ya ayakta sallayarak ve atak haftası heralde ağlayarak dalıyor uykuya gece 1 de yatıyor ayaklarım koptu artık ne zaman nasıl düzen oluşturabilirim 😞
Dilaraortacc Kevser472 kaç aylık kuzum salla dur yöntemi ise yarıyor diyenler var mesela 2 salla 1 dur gibi bir de beyaz gürültü denedin mi bebegim şuan 6.ayinda çoğu zaman elektirik süpürgesi sesiyle uyur
Oznur_0708 Kevser472 4. Ay uyku gerileme atağındasın canım uyumaz yani ne yaparsan yap bu kesinde sonrasında bi uyku eğitimini bi düşün derim
Dilaraortacc Kevser472 işte mesela 5 dk salliyorsun 1 dk duruyorsun sonra yine bu şekilde ama şuan bebeğiniz sanırım 4. Ay atağında atak bitince dene şuan uyusun da nasıl olursa olsun dönemi çünkü en firtinali atak