Nusya327 bizim doktorumuz da 3 gün kuralıyla 6. Ayda başlayın dedi bende o şekilde başladım fındık ve badem dışında ek bir kuruyemiş vermedim ama. Bir de tuzsuz çiğ bademi bir gece önceden suya ıslıyorum diğer gün kabuklarını soyup biraz su ekleyerek blenderdan geçirip süzeürüyorum hem badem sütü yapmış oluyorum bebek bisküvisi yaparken kullanıyorum hem de bademler yumuşamış oluyor