Nusya327 ben 5 buçuk aylıkken başladım ek gıdaya doktorumuz tavsiye etti onda tadimlar yaptık 6. Ayına gelince öğün vermeye başladım sabahları irmik ya da pirinç unu suda haşlayıp içine yumurta sarısı labne muz avokado bebe bisküvisi yaptım evden onlardan koyuyorum tabi ki hepsini aynı anda koymuyorum mesela bugun sabah kahvaltısında irmik suda pişirdim yumurta sarısı avokado labne koydum yedirdim bebeğim çok seviyor bunu akşam genellikle çorba veriyorum tane olmasına dikkat ediyorum şehriye, yoğurt,sebze, tarhana corbasilarindan yapıyorum tabi bı gunde verdiklerim 2 cay bardağıni geçmiyor suyu da her öğünün de mutlaka iciriyorum