Kızlar bebeğim 5 ay 3 günlük atak takvimine göre atağımız bitti atağımız olduğunda hep ağlıyordu sürekli kucakta gezdirmiştim. Şimdi ağlıyor ama o kadar fazla değil. Demem o ki eskiden anakucağı da emziği verdiğimde dalan kendi kendine uyuyan çocuk bu atakla bir değişti hala daha uyuturken sürekli ağlıyor kendi beşiğinde uyutmaya çalışıyrodum krize giriyor. Mecburen hamağında sallayarak uyutuyorum. Gece uykusu çook şükür iyi. Gündüzleri 1,5 saat ayakta duruyor sonra uyutuyorum zaten mızlanmya başlıyor 1 saatte . Ben mi yanlış yapıyorum birşeykeri uyanık kalma süresini kısaltmammı gerekiyor. Kısaltırsam gece uykusunu etkilermi. Atak uzamış olabilirmi. Hiçbir aktivite yapamıyorum bebeğimle sürekli ağlamalı gazımızda var azaldı ama geçmiş değil. Onunla birlikte birşey yapamadığım için çok üzülüyorum. Günüm onu sakinleştirmekle geçiyor. Fikirleriniz varsa söylermisiniz ne yapmalıyım?