Aybars-mom160821 Bende bi arkadastan gordm bu damlayı kızımda hic kullanmamıstm ama cok uyuyan bir bebek degildi arkadasm bebegi guzel uyurdu . Simdi ıkıncı bebeğim aklımda kalmıs aldm gunde ıkı kere verıyorm 3 4 damla 2 gundur basladm ama nedense korkuyorm zarar verır dıye sız bır yan etkısı gordunuzmu