Aynı durumu bende yaşıyorum. Babaya, babaanneye çok düşkün ve bende emzirmeye doyamadım hem hiç sütüm gelmedi hem oda tutmak istemedi 40 gün doğru düzgün emdi sonrasında bıraktı. Aynı şeyleri düşünüyoruz bir de evde biz yalnızken ağlar, kıyametler kopartır baba ya da babaanne gelince daha sakin duruyor yeminler ediyorum gün içinde böyle değil diye bana sen abartıyorsun bak işte ne güzel duruyor diyorlar ama gerçekten öyle değil. Sanki benden bıkıyor gibi ama zamanla geçer dimi çok üzülüyorum hem emziremedim hemde böyle davranıyor kimseye kanıtlayamıyorum.