Aminelina Sezeryan sonrası kabızlık problemi yaşıyorum. Doğum yapalı bu gün tam 1 ay oldu ama bu kabızlık nasıl geçecek bilmiyorum ? Yaşayan var mı ? Tavsiyelerinize çok ihtiyacım var 🥺
Suuu Aminelina Katı beslenme, sıvı beslenmeye dikkat et. Bol su tüket. Kayısı hoşafı yada kayisi suyu. Benim içimde kayısi ağaçları yesermisti resmen😀 Birde yürüyüş 20 dkda olsa çok faydası var. Çok çok geçmiş olsun🤲
Arasinannesi20 Benim 2 ay oldu hala geçmedi ilaç istedim doktordan onu kullaninca ishal oluyorum kullanmayinca yine kabız hicbirsey işe yaramıyor kayısı vs 😢