Bssraa2 valla nedense benim de içim el vermiyor. Oğlumu kandıracakmışım gibi geliyor. Biraz rahat etmek için ağzına bir şey tıkmış olacakmışım gibi hissediyorum.
Doktoruma sordum. Vereceksen uykuya geçerken ver. Ama vermeden idare edebiliyorsan verme dedi. Ben de vermemeye çalışıyorum. Gerekirse beni emzik olarak kullansın, doğanın kanunu bu değil mi ?
Bilmiyorum yapamadım oğluma bunu. Belki çok saçma ama. Versem rahatlayacağım, daha rahat kahvaltı edeceğim, dışarıda daha rahat takılacağım vs ama . Hepsi bencillik gibi geliyor bana. Bilemedim.