Papatya2228 Herkese merhaba 6 aylık bebeğimde tırnak batması oluştu 2 haftadır doktorların verdiği kremleri kullanıyorum ama gün geçtikçe daha da kötü oluyor ne yapmalıyım yardımcı olurmusunuz?
Papatya2228 Mdorukkk doktorların verdiği kremleri karıştırarak sabah akşam sürdüm her defasında önce sıcağa yakın ılık su içine biraz dalin şampuanla yıkadım temizledim sonrasında sürdüm kızarıklık geçmedi ama en azından ayaklarının üstüne rahat basabiliyor artık şükür
Papatya2228 Mdorukkk 2 aydır çekiyoruz biz bunu ve doktor genetik olduğunu söyledi geçsede tekrarlıcaktır dedi bi ara hiç geçmeyecek sandım okadar kötüydü şimdi şükür sadece kızarıklık var daha öncesinde tırnağının üzerine uzanan et parçası sürekli iltihap akıyordu 3 farklı doktora götürdüm