Selam anneler kizcem 3 buçuk aylık sürekli parmakları ağzında bazen yumruk yapıp sokmaya çalışıyor 😄 bide üst dudağını emiyor sürekli mesela gogsumu veriyorum emiyor pıt çıkarıyor dudağını emiyor bana bakıyor gülüyor sonra devam ediyor emmeye 😁 normal mi ya bu acaba damaklari mi kaşınıyor çok erken zaten de bu aylarda böyle yapmaları normal mi ki