ZHR_KRM ben gıdım için gitmiştim ama faydasını görmedim. Olsa olsa 5-6 kilo fazlamdan sadece . Ki diyetteyim zaten . Bir kullanıcının dediği gibi bana da bol su iç ve gıdı egzersizleriyle destekle denildi . Ya zaten egzersiz yapsam toparlanır , 12 seansa gerek kalmazdı 😂