Yenidoganbakimi Kızım 15 aylık uzun süredir gözlemliyorum sürekli iki nesne arasında durmak istiyor. İki yastık, iki sandalye, iki oyuncak, iki çorap vs. yere koyup ortasına oturuyor. Böyle bir durum yaşayan var mı? Nedeni nedir acaba