Hazal_annesi bebekten bebeğe değişir canim bu benim bebeğim doğum kilosuna 2 kilo almıştı ben yarim saate bir emziriyirdum ama sütüm yetmiyor diye ağlıyordum bile ama gayet güzel yetmiş onu kontrolde anladım .ha birde diyorlar ya şekerli şeyler süt yapmaz diye benim fikrimce süte yapar sütüde tatlandirir .eğer kilo falan problemin yoksa ye vallahi tatlı falanda bol bol su iç birde bulgur pilavı soğan . Soğanlı salatalar bol bol ye .nasıl acı yedinmi sütün tadı değişiyordu tatlı yedin mi de değişir .bu benim görüşüm .