Bebeğe göre değişiyor sanırım benim bebeğimde 2 aylık çok şükür 10 gündür uyku rutinimizi de olsuturduk gündüz de gecede uyuyor şimdilik ilerisi ne gösterir bilemem Tabi ama bebeğin bı sıkıntısı olmasa uyur bence bizim başlarda gaz problemi vardı geceleri onu da çözdük kendi kendine çıkarıyor artık