Bebeğim 4 aylık oldu Kızlar kilosu 6300 falan biraz az aslında 3 kilo doğdu 37 haftalık doğdu formül mamayla besleniyor. Kilo aldıran kaşık mama tavsiyeniz nelerdir? Hipp in 4+ ay olan kaşık mamaları var bebeğime kilo aldırsın istiyorum. Tavsiyeleriniz neler