honeyson Oğlum 3 buçuk ayını doldurduğundan bu yana oldukça huzursuzlanmaya başladı . Kendi kendine oyalanma süresi düştü. Ellerini ağzına hırçın bir şekilde sokmaya çalışıyor. Kulaklarıyla oynamaya başladı hatta korkup doktora götürdüm rahatsız olduğunu düşünerek . Devamlı ilgi istiyor . Uyku zamanı normalde kundakladığımda mutlu olan bebek artık ağlıyor . Uyurken söylenir gibi sesler çıkarıyor. Yabancı birini görünce ilk tepkisi ağlamak oluyor . Eskisi gibi aguuu sesleri çıkarmıyor . Bebeğimiz çok huzursuz bir şeyler oldu derken Harika Haftalar kitabıma baktım . En zor atak dönemiyle karşı karşıya olduğumuzu dün okudum . Aynı dönemde olup da bunları yaşayan anneler bebeklerinizin bu gelişim sıçramasını desteklemek için neler yapıyorsunuz ?