Elika00 merhaba bununla ilgili bir sorum var belki bilirsiniz ya ben ekimde doğum yaptım iki ay sonra mastite dayanamayıp bebek de düzgün emmiyor diye(o anki psikolojyle) dostinex içtim sütüm kesilsin diye ama şimdi tekrar emzirmek istiyorum belki komik bir düşünce ama tıpçı bir arkadaşım emzirsen geri gelebilir dedi tam emin olmamakla birlikte. Siz de içtim kesildi birkaç ay sonra yine geldi demişsiniz sizce bu mümkün olabilir mi doğum yapalı da çok uzun süre olmadı hormon tekrar aktifleşir mi acaba emzirmeyi denesem ilaca rağmen süt geri gelir mii