Hayaletbirisi hayırlısıyla gidip gelmek nasip olsun öncelikle. Bebeğinizi ya kanguru alın ona takın ya da yabancılarda genelde oluyor, sırtından bağlı yelek gibi bişey sizin tuttuğunuz ondan alın. (Ben oğlumla gittiğimde 4 yaşındaydı ve 6 aile arkadaş grubuyla gittik. O yüzden ihtiyaç duymadım) ama muhakkak alın. Çok kalabalık oluyor ve çocuklar çok hareketli kaybetmemek için orada herkes kullanıyor. Yazlık kıyafet ve hırka mont yada mutlaka alın. Bebeğe de size de ağrı kesici vitamin soğuk algınlığı ilacı ve kasgevşetici ilaç krem, güneş kremi, gözlük, bol iç çamaşırı, rahat abdest alınacak ferace, penye şallar, tavaf için tavaf çorabı ya da kaymaz tabanlı çorap, terlik sandalet spor ayakkabı, bebeğinizin sevdiği oyuncaklar, atıştırmalıklar, biz küçük paketli zeytin ve vakumlu peynir, halk ekmekten tekli paketli ekmeklerden, krakerler, gibi atıştırmalıklardan. Çocuğunuzun yediği şeylerden mamalarını falan mutlaka alın. Gündüz sıcak gece soğuk oluyor. Şimdiden Allah kabul etsin. Aklıma gelenler bunlar