İyi akşamlar anneler 30 günlük bebeğim var ve de ilk çocuğum emzirıyorum çok şükür sütüm var görüyorum emdikten sonra sıkıyorum süt geliyor mesela yine bebeğim hiç susmuyor ağlıyor yatmıyorda doğru düzgün gaz var diyor doktorlar asıl sorum şu annem bugün mama verdi ve içti güzelce ve de yattı sizcede sütüm mü yetmiyor acaba bilgisi olan var mı