Elizaninanasi01 Kizlar 2 3 haftadır ensemden basimin arka orta kısmına sanki şimşek çakıyor hiç baş ağrısı çeken bir insan değilim saçlarım ıslakken ağrı olur o kadar başına gelen varmı birde hangi bölüme gitmeliyim
Ahe Elizaninanasi01 başın arka tarafıysa eğer sinir stresten oluyor. Ben öyle biliyorum. Yine de doktora görünmenizde fayda var
irva Elizaninanasi01 Ondan da olabilir.Boyunla alakalı sıkıntınız varsa o da ağrı yapar.Benim boyun düzleşmem var mesela o aynı şekilde çok ağrı yapıyor.
Elizaninanasi01 Ahe depremi hissettim şimdiye kadar da çok stres yaptım çok ağladım tanımadığım insanlara herkes gibi bu etkilemiş olabilir yarın randevu aldım bakalım