Farahzeynep Kızım sadece 2 saat giydi, tertemizdir. 125 tlye aldım, 60 tlye satıyorum. https://imgyukle.com/i/ENNUKs https://imgyukle.com/i/ENNW0Q https://imgyukle.com/i/ENN3xt https://imgyukle.com/i/ENN2Hb
Ebruferit Farahzeynep tek postta satış yapalım diye bir post var canım orayà koy istersen alan olur benim oglusumar kızım olsa dusunurdum😍