Gusa2 iki aylıkken biz de aynı durumu yaşadık. Ciğerlerine inerse hastaneye yatıracağını belirtti ve öksürüğün geçmesi için nebulizatör kullanmaya başladık. İnflacort ve ventolin veriyordum serumla karıştırıp. Yaklaşık 1 buçuk 2 hafta kadar sürdü. Aynı zamanda burun temizliği de yaptık günde birkaç kere. Şimdi 4 ay bitti ve yine öksürük geldi. Bir haftadır burnunu temizliyoruz balgamlar çıkıyor. Öksürük geçmeye başladı hırıltı olmadığı için ilaç kullanmadık bu sefer. Ama ateş düşürücüyü de ateşi yokken kullanma bence biz o hatayı yaptık çocuk sürekli uyumaya başladı. Çok geçmiş olsun.