miracmoms valla bana da saçma geliyor hiçte almadım kimseye ki normalde hediye vs alırım severim , gitmeden görmekte helallik için diye düşünüyorum malum uzun yol … geldikten sonra bilemedim çok yakınsa ziyaret ederdim sadece heralde yada kahve yanına çikolata lokum olabilir gelene ikram etsin madem adetleri var