Muhendisella_ merhabalar benimde kızım 4 buçuk aylık aynı dert bizde de var gitmediğim doktor kalmadı en son bi doktora gittik bıoderm kremlerini be şampuanına başladık iyi geldi ayrıca emdiği için ben süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum 6. Aya girdiğimizde alerji testi yapılacak neye alerjisi varsa onu bulacağız geçmiş olsun