Kızlar cidden yoruldum oğlum 9 aylık oturma odasından cıktığım an ağlamaya başlıyor öyle yalandan değil yani gözyaşıyla ağlıyor ne mutfağa yemek yemeğe ne tuvalete nede başka birsey bu oturma odasından çıktığım an kıyamet kopuyor diğer yerler soğuk napıcam ben bugün ayakta iki lokma attım ağzıma tuvalete gidemiyorum ya