Ecmel_22 Merhabalar 7,5 aylık bebeğim kanda enfeksiyon yüksek çıktı antibiyotik şurup verildi iki kez içirdim ve ishal yaptı , bu durumu yaşayan var mı kullanmaya devam etmelimiyim
Asafsbn Ecmel_22 bizde 7*5 aylık ateş olunca tahlil yaptırdık kanda enfeksiyon çıktı ama öncesinde 2 gün boyunca günde 5 6 kez yapinca hastaneye götürdüm enfeksiyon dan o şekildeymis antibiyotik başladık bugün geçmiş olsun
Leyla0613 Ecmel_22 evet yüksek çıkmıştı benım oğlumun da antibiyotik zaten ishal yapıyor günde 5-6 kere kaka yapıyordu bir haftaya düzelir inşallah
Ecmel_22 Asafsbn Asafsbn çok sağolun sizede geçmiş olsun kaç günde antibiyotik etki ediyor bilginiz varmı çok aşırı huysuzlandı ilk gün kullanımında
Balbebeginannesiiii Leyla0613 benm kizimoda ishal yapti antibiyotik probiyotik kullandik suan duzeliyo yavas yavas
Ecmel_22 Balbebeginannesiiii vücudunda hafif döküntü oldu o normal mi ya genel durumunda bişey yok ama döküntü var
Ysmnksmn Sudemeda merhaba benim kızımda 2 gündür ateşli dün sabaha kadar acildeydik crp 50 çıktı bana biraz yüksek geldi öyle değil mi
Balbebeginannesiiii Ecmel_22 antibiyotik alerji yapms olabilir ark cocuguda oyle oldu alerji ignesi yaptilar istersenz gostern bi
Sudemeda Ysmnksmn 50 Yüksek o 10 günde düşüyor benim kızın 38 di yedi tane iğne yedi anca düştü crp si