Beyzaoztrk Eşimin annesi vefat etti.. Kızım olsa ilk isim olarak koyacaktı ama erkek oldu çok şükür. Ben de gelenekçi bi tipimdir ama bu isim olayının saçma bir gelenek olduğunu düşünüyorum. Yüzlerce güzel isim var niye bunu yaparlar anlamıyorum. Annesinin ismini koymaya erkekler neden bu kadar meraklı çok ilginç. Kendi annesinin ismini koymak isteyen kadın sayısı azdır diye düşünüyorum