elfdfn 9 gün sonra 4 aylık olcaz bizde inşallah :) bizim gece sık uyanmalarımız başladı. Bu ay için zaten kötü geçer diyorlardı bende hazırlıklıydım. Uyutmak işkence zaten. Günü gününü tutmuyor. Sürekli elleri ağzında salyası hiç bitmiyor. Atak dönemindeyiz de. Zar zor memeyi alıyor uykulu olduğu zamanları seçiyorum. O zaman iyi emiyor yoksa ayakta tutturuyorum. Buna da şükür deyip bu sürecin geçmesini bekliyorum ☺️