Kızlar benim bebeğim 23 günlük emziriyorum gazını alıyorum uyutuyorum beşiğe koyduktan sonra ağlıyor elini ağzına götürüyor tekrar alıp emziriyorum hep aynı şeyler oluyor acaba anne sütüyle doymuyor mu bunu düşündüğüm için arada bir mama vermek zorunda kalıyorum şuan mama vermek istemesem de doymadığını düşündüğüm için veriyorum yoksa uyumuyor sizinde başınızda böyle bir durum var mı veya başınızdan böyle bir şey geçtimi bana yardımcı olabilir misiniz çünkü sütüm yetmiyormu bebeğimi doyuramıyor muyum diye üzülüyorum 😞