Pamugumoglummm Bu ne sacmalik ya cok tuhaf kizlar boyle seye inaniyomusunuz ya su duayi okudumda uyudu deseniz tamam anliycamda bu sayilarda neyin nesi ben bunu soylerken cocuk uyuyana kadar kendim uyurum tekrarlamaktan 😅
[silindi] Pamugumoglummm bnce soyle oluyor sayıları soylerken uyucagına o kadar odaklanıyoruz ki cok isteyince oluyor herhalde yada tesduf oluyor bilmiyorum benim kızımda uyudu🙄ama sayıdan degil bnce tesadüf :)
Pamugumoglummm [silindi] bencede ya ole cok inanarak soluyorsunuzki demekki etkisi o yuzden oluyor 😊😊
Gari_de_Gari Prensinannesi23 ay neden böyle acaba bunlar ya arkadaşların çocuklarına bakıyorum yok hiç biri bu kadar değil.Benim ki hem çok bilmiş dilli düdük hem de kuduruk😂
Gari_de_Gari Prensinannesi23 aman yarabbim 2006 lı böyleyse o halde 2009lu ya düşünemedim🙈geleceğe bak sen 😂😂😂😂
SukranUras Mom9 benimki ninnileri de aştı izmir marşını söylemezsek uyumuyo 😊 bunu denersem sanırım 2 saati bulur ruhumu teslim ederim oracıkta