Ebrmml ben hem meme hem mama şeklinde gidiyorum. Her emzirme sonrası 90 cc mama veriyorum ve her mamaya koyuyorum. İlk zamanlar bebelac mama kullanıyordum yarım kaşık bile kullansam kabız oluyordu sonrasında sma optıpro mama aldım. İçerisinde probiyotik var. Bu yüzden herhangi bi kabızlık sorunu yaşamadım. İçerisindeki ölçüyle kullanıyorum. Kıvranma ağlama kakasını yapamadığı için oluyordu bizde de