Elif26__ bebeğimini gazlı olduğu dönemde hipp kullandım. Simdi sma optipro olanını kullanıyorum optipro protein olarak iyi bir mama hipp de ise eğer bebeğiniz anne sütü almıyorsa probiyotikden başka prebiyotik goss falan var . Güzel içerikli sağlıklı bir mama gibi düşünün