Arkadaşlar benim henüz 2,5 aylık bir bebeğim var fakat geceleyin tam doymadığını düşündüğüm için ve rahat uyumasını istediğim için mamaya başladım henüz bir kere verdim ve geceleyin gayet rahat uyudu fakat mamaya karşı toplumdaki tepki o kadar büyük ki vicdanen rahatsızlık yaşıyorum sizce devam etmeli miyim yoksa bırakmalı mıyım düşünceleriniz ne. Not: Mamayi gün içerisinde değil sadece geceleyin rahat uyusun diye veriyorum