Benim oğlum iki buçuk aylık 3 numara kullanıyoruz şimdi hâlâ sızdırıyor. Pişik yapmadığı için buna göz yumuyordum ancak geçen gün küçük paket molfix aldım o daha iyi geldi hiç değilse bacaklarını kesmiyor. Sleepy çok güzel ancak bacakları sürekli kesiyor çünkü bant kısımları daha dar yerde