Kızlar deprem bolgesındeydım, baska bır sehre geldık oglumla şuan bulungumuz yer oldukça kucuk bır ilçe, ve oglumun yumurta alerjisi oldgu ıcın bulungumuz yerde kızamık aşısı yapmıyorlar tıp fakultesınde yapılması gerekıyor dedıler, bızı de şuan İl merkezine gtem gbı ımkanımız yok, bu aşının 1 ay ıcınde yapılabilir suresi varmıs kendı yasadım sehır deki ebeyı aradgımda bır ıkı hafta gecıkse skımtı olmaz dedı ama aklım cok karısık , boyle kızamık aşısını geciktiren anneler varmı bır kac hasta falan tecrubelrrını paylas blır mı benımle