nazliicank kivitoannesii 30 ccyle başlamanız gerekiyor. Daha azını yapmayın ölçüsü kaçar. Hepsını yıyemez zaten
123321123 kivitoannesii sadece mama ile besleniyorsa 30 cc yapın ama sütünüz az geliyorsa benim ilk haftalarda öyleydi doktorumuz önce emzir sonradan 15 cc mama ver demişti
Mrv135 kivitoannesii 30 yapıyordum ama bitirmiyordu. 15-20 CC den sonra uyuyordu 🙈 Yenidoğan için 30 CC normalde ama bu bebeğe göre değişiyor.
nazliicank kivitoannesii şuan 6 aylık 210-240 değişiyor keyfine gore. Doktorumuz istedıgı kadar içicek der
Dlk55blt-rdvn kivitoannesii fazla doktor siz verirseniz o içer demişti mide kapasiteleri küçük zorlarsınız vermeyin demişti