Seftalikokuluhikayem20 Merhaba hanımlar Anne karnında bebeğin böbreğinde kist oluşması oldu mu yaşayan var mı bu durumu?
pasaklisinkukuli Seftalikokuluhikayem20 hapymoma sor bence canım ordaki herkes hamile daha cok bilgi vardır
Seftalikokuluhikayem20 pasaklisinkukuli Benim zaten çocuklarım ikizdi böbreğinde kist olan bebeğimi kaybettim ama hala hastalığı aklımda tedavisi vardı da ben mi yaptırmadım diye hala içim içimi yiyor
Seftalikokuluhikayem20 pasaklisinkukuli Ya tedavisi var denildi işte ama kordonu kesilince kalbi durdu doktor hatası var mı yada ne hastalığı var işte otopsi yaptırmak ister misin dedilerdi ben de yaptırmak istemediğimi söylemiştim acaba bu hastalığı olup sağlıklı doğan var mı hep böyle içim içimi yiyor