Ne olursa olsun,ne kadar huysuz olursa olsun, ne kadar yorgun olursanız olun unutmayın ki onu bu dünyaya siz getirdiniz.. Ve şimdi şiddet gösteriyorsunuz… lütfen hareketlerinize dikkat edin gerekirse psikolojik tedavi alın. Çok mu bunaldınız alın bebeğinizi yıkayın, bebeğinize dışarı çıkın, onunla beraber yapmaktan keyif aldığınız şeyleri yapın. yazınızı okuyunca gerçekten çok üzüldüm. Sonuçta onlar bizim evlatlarımız ve kendini ifade edemedikleri için ağlıyorlar…