edabolukbasi AgentMom valla bende evime geçince kahramanlar almayı düşünüyorum çeyizime pierre cardin almıştım zerre haketmiyor parasını annem senelerdir kahramanlar kullanıyor taş gibi maşallah
AgentMom edabolukbasi schafer satan bayi arkadaşım bunlardan uzak dur kahramanlar al dedi. Çatal kaşık tabağı ii ama çelikler berbat dedi. Aldım iki aydır kullanıyorum bakalım inşallah sıkıntı çıkmaz
printhelloworld Pamukprenss bende ikea ve jumbo var ikeayı isterseniz kendiniz takım yapabilirsiniz ikisinden de memnunum ama jumbo biraz daha kaliteli sanki