Merveee34 Kızlar bu harç ücretini ben nereye yatıracağım ya ? Ziraat bankasına gittim ATM’den yapın dediler .2 sefer parayı geri verdi .garanti hesabım var burdan nasıl göndereceğim bu konulardan fazla anlamıyorum bana yardımcı olabilir misiniz ?
Stresbabacimstress Merveee34 ziraat yada Vakıfbank’a ödeme yapmanız gerekiyor ATM’den halledemiyorsanız bankadan rica edin hallederler .
Bebegimm1 Merveee34 internet bankacılığından yapabilirsinz zıraat kartınız varsa ben ordan yatırmıştım
Balkupum2505 Merveee34 atm den harç ödemelerini sececeksiniz zaten ekran yönkendiriyor sizi bankaya gidin güvenlikten yardim isteyin yardimci olur
Merveee34 Stresbabacimstress söyledim burdan kabul etmiyoruz diyorlar . Valla anlamadım bu işten birsey ya
Merveee34 Bebegimm1 ziraat banka mobil bankacılığım yok maalesef garanti kullanıyorum 😞 baktım garantiden de yapılması yarına kaldı artık başka ATM’den deneyeceğim
Mnil Ziraat,vakıf,halk bank devlet bankaları alıyor ATM’den.Baska atmden deneyin sistemsel bı sorun vardır.Veya mobil bankacilik üzerinden halledebilirsiniz.
Bebegimm1 Merveee34 youtube den izleyin öyle gidin bankaya ben yatırırken bi sürü ödeme çıkmıştı onunla karıştırmayın bu sene harç parası kaç tl o tutar çıkınca ona basın ödeyin