Bizaa sağlık ocağına değilde imkan varsa doktora sorun ama biraz fazla gibi. Tombiklik severken iyi de sağlığı için ne kadar iyi onu bilemem 🥲 sağlık ocağındakiler genelde eski usül tombik bebe seviyor o yüzden doktor dedim. Arkadaşın bebeği 2.ayında 6 kiloydu doktor azalt demiş beslenmesini, iyi değil kilo diye anlatıyordu doktorun söylediklerini. Sizinkide 2.ayında o civardaydı yüksek ihtimal. Her bebek kendine özeldir o yüzden Doktorun muayene edip yorum yapması daha doğru olur önlem alınacaksa en iyi zamanları 🙏🏻 bu arada iki bebeğimiz de sadece anne sütü alıyor