Dimitrina_kovaceva ince iş bence , benim için öyle sabır istiyor kaba iş değil, beni sıkıyor her tarafta ipler dağınıklık beni geriyor ☺️ internetten video izleyerek öğrenebilirsin, makinenin modelini öğrenerek yada bilen birinin öğretmesi lazım .
Ben özel kursa giderek öğrenmiştim çok ta kolay değilmiş en azından benim için öyleydi onarmak için kolay ama ortaya bir elbise çıkarmak gerçekten zor bunun kalıp çıkarması kumaş kesmesi teğel yapması parçaları birleştirmesi arada parçaları ütü yapması , parça parça dikip her aşamada prova yapıp tekrar dikmesi gerçekten çok zor işler 🥺 ortaya bir elbise çıkartmak bazen haftalar sürebiliyor.