Memeyi bıraktık sayılır sabır taşı sürmüştüm sık sık teklif ettim ama hiçbirinde istemedi ama biberonda istemiyor şu an uykuya da memeyle geçiyordu ara sıra kucakta uyurdu ya da kucağımda gezdirirdim mayışınca emzirir uyuturdum nasıl uyutabilirim ya da biberonu nasıl tutturabilirim ?