Bebeğimin yüzümde başladı. Koç üniversitesi hastanesine muayeneye geldik. Doktor kremleri önerdi. Hep nemli tutucaz, ilerlemesin ve vücudunda olmaması iyi bir şey dedi. Yünlü kıyafetler, halıya ve koltuğa direkt koymak yok, yüzünü tahriş edecek şekilde kıyafetlerinize sürttürmeyin dedi. Bunu yaşayan var mı😔 benimde saçlı derimde var çocuk genetik yatkınlıkla sana çekmiş dedi doktorum malesef 😔😔