EdaaCihan Merhabalar kizlar. 6 aylik kizim var. 5 ay kontroluna kadar bacaklarindaki asimetrisi oldukca düzgündu. Kalça ultrasonunda gayet güzel çikti. Kalça cikikligi yoktu. bu ay bacaklarindaki cizgiler uyuşmuyor. Sizce nedendir. yarin ortopedi bolumunden randevu aldim.Randevuya kadar delircem sanirim.😭
ElisTalya EdaaCihan merhaba baya geçmiş üstünden ama biz de 4 aylığız şuan 2 aylıkken kalça ultrasonu çektirdik birşey çakmadı ama boğumlarımız eşit değil internet araştırmasında pli asimetrisi diye gördüm . Size ne dediler ?
ozgurkus ElisTalya merhaba bebeğiniz nasıl oldu? 2 kez ultrason çektirdim ikiside normal ama boğumlar eşitsiz doktor yürümesini bekleyelim ona göre ortapedi görebilir dedi ama içim huzursuz benim.Siz götürdünüz mü tekrar doktora acaba
ElisTalya ozgurkus merhaba tekrar götürdüm ama bi Sorun olmayacağını söyledi . Gelişim aşamasındayken olabilirmiş . Canınızı sıkmayın gene huzursuz olursanız ortopediciye gösterin .