elisamom_54 Gündüzleri süt konusunda hiç sıkıntım yok ama geceleri göğüslerim boş oluyo ve uyumuyo yani aç olduğunu düşünüyorum sizce geceleei mama vermeli miyim hangi mamayı kullanıyorsunuz?
Minnacksevdack elisamom_54 çok araştırdım golden goat aldım keçi sütlü. Ama bize yaramadı sürekli çıkardı. O yüzden doktorum sma önerdi. Anne sütüne yakın diye 🌸
Egeege elisamom_54 hipp organic combiotic kullanıyorum ben gece emzirmesinin üstüne 30 cc yapıyorum daha rahat uyuyor
ElifZynep54 Bebehum diye bir mama kullanıyorum yeni çıkmış hem turk markası hemde helal sertfikali oglumda severek iciyor tavsiye ederm